middag och mysig kväll!

Idag är det ju som sagt 1 år sedan Tobbe och jag hade vår första date, och det firade vi givetvis! Tobbe hade lagat riktigt god middag när jag och Buster kom hem från vår promenad. Det var heta räkor, ägghalvor med skagenröra och någon kräftröra samt en jättegod tomatsallad med mozarella. Nu är killarna ute på promenad (eftersom att jag är mörkrädd och tror att det står våldtäcktsmän och mördare bakom varje buske och efter varje krök). Men när de kommer hem så ska det ätas krabba, räkor och två kalasgoda dipper som Tobbe har gjort idag :).

Och vad har jag gjort idag? Jag har sett på Eclipse, alice i underlandet, pluggat lite, misslyckats med en fransk manikyr gjort müsli med bovete, solrosfrön och torkade jordgubbar och kokostoppar. Müslin blev lite bränd här och där, men den är nog ätbar, eller rättare sagt så återstår det att se ifall den är ätbar, men vi har överlevt att bara smaka den i alla fall.
Nu är nog killarna på ingång snart, så det är väl bäst att jag sätter ner datorn...
Jävligt gött att Jonsson kom tvåa totalt i SGP serien :D


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar