Arg!

Fy fan vad arg jag blir på att jag inte kommer in på facebook! Funderar nästan på att gå extra tidigt till skolan för att hinna sköta om min fina stad Sofitopolis (geeky, I know). Men jag blir så fruktansvärt arg när saker inte fungerar så som jag vill att de ska göra. SÅ. Därför tänker jag minsann trösta mig själv med lite Disney Channel, bästa kanalen på jorden! Och just nu är den lite bättre än vanligt, det är nämligen Alladin!


POSTAD AV: Lina - Team Hippoteket

2011-09-14 @ 20:41:31 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Tack så hemskt mycket! Tycker kommentarerna var obefogade, och varför i helvete ska man sitta och klippa bort allt för att folk inte ska få ont i ögonen?! Det finns så mycket värre saker än det lilla tillrättavisandet! Och folk som inte sett min häst irl vet inte hur hon är, och oftast kan inte heller de förstå. Alla hästar är speciella, men min är liksom förstörd en gång och så spröd att man måste vara väldigt försiktigt, men trots det måste man alltid vara konsekvent när det gäller hästar!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar