Från kanon till kalkon

Så kan man beskriva min dag. Från kalasglad till grinfis. Det började i morse, med att jag snoozade för länge. Därefter var det inget Aladdin.

Efter lite muttrande och svärande hade jag duschat och pallrat mig iväg till centrum för en sväng på stan. Muttrade och svor genom de flesta butikerna för att jag inte hittade det jag egentligen skulle ha. Hittade ett par kalasfina skor. Men fanns de i min storlek? Nä...
Blev i alla fall kalasglad över att jag numera har inhandlat alla Tobbes presenter. Så glad i hågen vände jag hemåt för att äta lunch.
Det sägs ju att kvinnor ska vara rätt bra på mulittasking, så jag tänkte att det faktum även borde gälla mig. Jag tog yogurtskålen i ena näven och tvdosan i andra. schwooop sa det, sedan låg skålen upp och ner, på det nystädade golvet, på mattan, på Tobbes laddare till datorn... Allvarligt, hur lyckas jag? Det borde väl inte vara så jävla svårt att MISSA laddaren? Menmen... Jag har i alla fall suttit och torkat rent fanstyget så nu ber jag bara till gudarna att den fortfarande fungerar.
Nu ska jag tjura iväg till skolan. åh, så omotiverad jag är.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar