Gårdagen

Igår var jag och Henny på Charlies stora höstrea. Det var en helt sjuk kö, den ringlade igenom hela affären, var en jäkla tur att vi slapp stå i den när vi skulle betala. Charlies är nog min favoritbutik, de har verkligen ALLT, alla märken jag gillar och ALL utrustning jag kan tänkas behöva. MEN den där rean.. Jag har aldrig varit på Charlies rea, men jag har hört att den ska vara så himla stor, och att det verkligen finns allt. Men jag blev faktiskt besviken, för jag tyckte inte alls det var så mycket eller så stort. Jag hittade bara tre av de sakerna som jag skulle ha (och då var bara två av grejerna på rea). Men jag köpte i alla fall ett halstäcke från Shires (som var alldeles förstort, men det går nog att fixa till), ett 2:a handssorterings blingpannband, svart,svängt med vita stenar (2 st fattades) för 100 kr, rätt ok va? Och ett par stövelstrumpor fick det bli med.

Efter rean åkte Henny och jag till A6 för att äta lunch, trevligt, trevligt. Därefter tog jag bussen till juneporten för att jag skulle hinna med tåget hem. Men näe... trodde att jag missat tåget, så lite lagom bitter satte jag mig på nästa tåg till Nässjö och bestämde mig för att jag skulle tröstshoppa. Så jag släpade ivåg med mina två datorer och två väskor till stan. Men inte fan hittade jag något. Snygg tröstshopping, allt jag fick med mig tillbaka till stationen var lite mera ont i ryggen. Men i alla fall. När jag sedan klev på tåget till Hultsfred, 2 timmar senare än planerat fick jag reda på att det tåget jag skulle tagit var inställt. Men det var det fan ingen som informerade om. Suck säger jag bara.
För övrigt så kom mamma och pappa hem från Kroatien igår, de har varit där sedan i måndags. Och det bästa med att de kommer hem är ju att man får lite presenter, så jag fick en parfym (en Bvulgari som i princip är omöjlig att få tag på här), ett silverarmband och så fick Tobbe och jag en salt- och pepparströare. Den såg ut som två gubbar som kramades, jättesöt :).


POSTAD AV: Henny :)

2011-09-24 @ 20:52:04 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Haha, stackare :( inte kul när all kollektivtrafik bara strular!!



Och hoppas Lotta blir bra snart! Inget vidare med hovarna, vi har en likadan här hemma.. Just nu har han en söm i hoven och resterande 6 i plast runt om hoven, han är helt hopplös!!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar