God morgon!

Just nu är klockan strax efter 7, jag har varit vaken i en halvtimme och sitter i köket med dagens frukost. Det blev trumpetsvampssoppan från igår som TOBBE gjorde (han blev lite putt igår när jag inte skrev att det var han som försåg mig med mat, men det vet väl alla redan att han gör?). Jag känner mig rätt nöjd med mig själv, jag gick upp direkt när klockan ringde idag, som jag ställt för att jag ville upp, inte för att jag behövde. Men nu sitter jag här i alla fall! Vädret är kalasfint, klarblå himmel och solen som ser så himla varm och mysig ut. Så jag är tämligen säker på att fina lilla Lotta får sig en tur i skogen såhär på morgonkvisten.

Idag ska vi eventuellt åka till Kalmar för att hämta den där fina vita datorn som jag pratade om för ett litet tag sedan. Den sålde ju slut på Siba samma kväll som jag bestämt mig för att jag ville ha den. Men vi hade hittat den på radars hemsida, så igår skulle vi beställt den därifrån. Men va fan tror ni inte har hänt? Datorjävlen är slutsåld och Bortplockad från hemsidan. På tre jävla dagar - come on? Det kan bara inte hända igen. Jag blir bara så jävla trött -.-
Tobbe ska iallafall ringa till Siba idag och se vad datorn kostar i butiken (förhoppningsvis samma som på hemsidan, men det stod för jävla dumt på sidan) och ifall den kostar samma som på internet så slår vi till :).
Tja.. Nu vet ni hur min dag kommer att se ut (förhoppningsvis). Så nu är det nog bäst att jag pillar i mig min soppa och åker till Lottapotta.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar