Hemma!

Nu har jag äntligen sjunkit ner i min sköna ände av soffan och tryckt i mig lite gurkstavar med dipp. Försöker blunda lite för hur det ser ut här hemma för tillfället, men imorgon! Imorgon blir det andra bullar. Tobbe pratar om att han "ska gå en heldag i skogen och plocka svamp" (eftersom att vi idag investerat i en svampkniv) så då stannar jag nog hemma och städar istället. Det kan verkligen behövas! Hann inte riktigt städa idag, satt och rensade kantareller med den nyinförskaffade svampkniven nästan hela förmiddagen.

I alla fall. Efter skolan så åkte Tobbe och jag till Lager 157 för att se om vi kunde hitta lite snygga kläder, och det gjorde vi! Det fanns dessvärre lite för mycket snygga kläder... Hittade en så himla fin svart långklänning. Men hur ofta använder jag det liksom?
Jag köpte i alla fall 3 linnen, 2 skjortor, 2 tubhalsdukar, 1 tröja, 1 par knästrumpor och 1 par örhängen. Är faktiskt riktigt jävla nöjd med mina inköp. Tobbe köpte 3 skjortor, 1 tisha och en jäkla massa strumpor i diverse grälla färger.  (med tanke på min urusla bilduppladdningsstatestik i sommar så tänker jag inte ens säga att jag ska lägga upp några bilde på det vi köpt, för då blir ni säkert besvikna när jag sedan inte gör det. Mycket roligare om det huxflux bara ligger några bilder på bloggen någon dag.)
För övrigt så har vi varit och hämtat en kokbok på Ica, typ "Sveriges nya landskapsrätter" eller något sådant hette den, helt gratis. Billigt är bra, men gratis är godast, så den tänkte jag spendera resten av kvällen med eftersom att Tobbe spelar poker:).
Tjingeling!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar