hurtigt!

Idag är febern borta och skolan börjar inte förens klockan ett. Så jag har ett par timmar på mig att faktiskt få något gjort här hemma. Frågan är bara vart man ska börja? Men jag tror jag börjar med att rensa svamp. Tobbe stannade och plockade trattkantareller på vägen hem från Göteborg igår, så om han plockar måste ju jag rensa. Sen måste jag försöka hinna med att rengöra mina klapper-boots. Har eventuellt hittat en köpare till dem, det känns bra, vill ju inte direkt behöva slänga alla mina gamla grejer. Förutom det här så borde lägenheten städas, men det gör jag imorgon om jag inte hinner idag. Tror egentligen inte att jag hinner idag, för efter skolan ska Tobbe och jag åka till Lager 157! Ska bli jätteroligt, jag har aldrig varit där innan. Vi satt och valde mellan Lager 157 och Ullared. Det vore himla kul att åka till Ullared, men vi behöver faktiskt inte något därifrån, plus att det är 14 mil härifrån. Till Lager 157 är det bara 5,5 mil, helt ok :D

Nähe, nu är det dags att jag går och snyggar till trattisarna lite.
Pusshej


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar