inte nu igen...

Jaha, här var det bra uppdatering ser jag. Eller inte :P. Har nog kommit av mig i bloggandet de senaste dagarna tror jag. Men jag ska försöka bättra mig, vill ju inte tappa de få men tappra läsare som faktiskt följer min blogg :) Har en liten aning om varför jag kommit av mig dock. Tror det är för att det är mycket att göra hemma (wow, det måste varit svårt att komma på det). Men det ska faktiskt städas, tvättas, diskas, pluggas, fixas med papper och grejer plus att det börjar bli dags att fixa Tobbes presenter. Det är ju faktiskt mindre än en månad kvar tills Tobbe fyller år, och han förtjänar enbart det bästa,  min lilla plutt :D.

Fast allt det där får vänta, för nu blir det LUNCH!
Puss hej!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar