tiden bara springer iväg!

Egentligen ska jag gå på övning nu, kl 13, men jag hinner fasen inte! Låter kanske löjligt. Jag bor 200 m från skolan, så visst hinner jag dit på 20 min. MEN jag har fortfarande tusen saker kvar att göra här hemma. Har svårt att släppa saker när jag börjat med dem. Börjar jag göra något och sedan slutar för att göra något annat, är chansen att jag tar upp syssla nr 1 fruktansvärt liten. Dessutom är jag inte ett dugg insatt i vad som ska gås igenom på övningen (inte den efterkommande föreläsningen heller för den delen, men den ska jag gå på iaf). Jaja. Det är bara att jobba mer hemma. Nog för att jag har svårt att komma igång hemma, men när jag väl kommer igång hemma så jobbar jag tusen gånger bättre än vad jag gör i skolan. Och helt ärligt så känns de flesta föreläsningarna vi har tämligen omotiverande att gå till. Har typ 1 föreläsnign/dag som ofta ligger typ kl 13... Varför kan vi inte istället få ha vår föreläsning kl 8-10 och sedan är det bra? Sedan har du hela dagen på dig att göra något. Nu känns det mera som att man går och väntar på att få gå till skolan. Så då gör man ingenting vettigt innan man börjar. Suck säger jag bara .


POSTAD AV: Emmeli

2011-09-07 @ 15:18:30 | http://mywonderfuldream.blogg.se/

Sv: Jag vet faktiskt inte än. Jag har ju glömt att du skulle hjälpa mig och det :s när tror du att du kan?

Håller med, man blir en bättre ryttare om man rider för olika men för oss är det så svårt att åka iväg o träna eftersom att vi inte har någon egen transport.. (:

POSTAD AV: Emmeli

2011-09-07 @ 20:10:37 | http://mywonderfuldream.blogg.se/

okej, får väl ta det helgen efter det eftersom att tävlingen är den helgen :) Jag får kolla med Agneta om hon kmr någon dag så jag kan rida för henne, vet du vad hon tar för en privat lektion?

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar