ajajaj

Nä, att sätta kökskniven i handen var verkligen inte bra, och ännu mindre bra var kanske att rida.

Handen kändes ok på morgonen, såret hade slutit sig fint, full känsel och full rörlighet. Nu efter ett pass på min sportkossa så är området rött, aningens svullet och något sämre rörlighet. Eller, inte sämre rörlighet egentligen, för jag kan röra fingret som jag vill, men det är väldit stelt, så det tar lite tid.
Kanske inte kalasbra att jag ska rida så mycket den här helgen. Ska rida Lotta ett pass imorgon, därefter ska jag rida igenom Dippe ordentligt, på söndag ska jag rida Lotta och så ska jag visa Dippe för en ev köpare, spännande spännande.
Nu ska jag i alla fall duscha, äta påskmat och plugga lite.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar