hard work work

Klockan är visserligen snart 12, så jag borde ha gjort en massa saker redan, men det har jag inte. Jag har varit ute med Buster, ätit frukost och kört morgonrundan på Cityville. (jisses, "morgonrundan" hur nördigt låter inte det då?)

Så fort jag är klar här så ska jag ta en promenad med Buster, plocka undan lite här hemma, diska, äta lunch (mina fantastiastiska lchfplättar) och sen ska jag plugga. Målet är att göra tre inlämningsuppgifter och kanske någon uppgift i konstruktionsteknik och eventuellt börja sammanfatta produktionsstyrningen. Tentan börjar ju faktiskt närma sig, bara 1 månad kvar (tenta 2:e maj) och så måste jag försöka få in allt som ska göras i min redan överfulla kalender... Nästa år så ska jag ha en kalender med 1 dag/sida, INTE 1 vecka per uppslag. Finns ingen chans i världen att mitt liv får plats där i.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar