ingen hästvisning

Nä, det blir ingen hästvisning för min del imorgon, fick precis ett sms om att ägaren tog det själv. Känns lite tråkigt att man inte visste om det tidigare idag. Känns lite sådär att lägga viktiga pluggtimmar på någon som varken jag, hästen eller ägaren kommer att ha någon nytta av... Visst för att ponnyskrutten verkligen var JÄTTEBRA idag, men vad hjälper det imorgon om hästen då kommer ridas helt annorlunda. Aja. Provade iaf ut en annan sadelkmbination som var betydligt bättre än den nuvarande, men absolut inte bra ändå. Kan inte vara roligt att gå runt med ont i manken hela tiden :/

Meg ska i alla fall rida Lotta imorgon fm, vilket ska bli jävligt spännande. Själv red jag både igår och idag och är supernöjd, berättar mer imorgon. Just nu är jag på mitt mindre älskvärda humör, så jag tänkte göra världen en tjänst att slippa mig fram tills imorgon em ;)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar