måndag

Ny skolvecka, för en gång skull en relativt slapp vecka! 2 timmar idag, 1 timme imorgon, ledig på onsdag, halvdag torsdag fredag. Låter som om jag äntligen kommer att få tid till att börja tentaplugga! Inte för att det är roligt att tentaplugga, men jag måste.

Dessutom måste jag göra klart uppgifterna till en redovisning idag med. De ska lämnas in senast 16.00 och en av uppgifterna har jag inte den blekaste aning om hur sjutton den ska lösas. Så jag hoppas att Tobbe kan hjälpa mig med den...
Förhoppningsvis flyttar le inneboende ut den här veckan också, det vore bara såååå jävla gött! Han sa i fredags att han skulle packa i fredags och flytta i helgen, men det har han inte gjort. Istället har han och hans tjej barrikaderat sig i hans rum HELA helgen. Vi fattade väl redan i lördags morse att han inte skulle flytta i helgen som han hade sagt. Men kunde han inte i alla fall ha sagt att "hej, min bror kunde tyvärr inte hjälpa mig att flytta i helgen." Det hade väl ändå inte varit så svårt? Och jag tycker inte det är något som vi ska behöva ligga på och fråga om. men men. Skönt att lägenheten blir vår snart, dock inte snart nog... Så jag tror att jag är lite grinig idag faktiskt...


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar