Onsdag

Idag är det onsdag, skola i två timmar idag och halv dag imorgon (ledig på förmiddagen) sen åker jag heeeeem!

Idag ska jag hinna med en del också. Nu ska jag duscha, hinna till skolan. Därefter en snabb promenad med Buster och sedan ska Tobbe och jag åka till Gränna för att lämna in min sadel på omstoppning. Jag lämnar den idag och får hämta den imorgon, snacka om att fixa det snabbt! Annars drar man ju sig gärna för att lämna bort sadeln för att det kan ta jävligt lång tid.
Efter det så ska jag plugga lite och ikväll är det förfest hos Plopp & Sabina och efter det blir det en vända på kåren. Ska ju planera inför nästa veckas westernsittning, och så måste man ju fira att lägenheten snart blir vår, champangen har legat på kylning sedan igår ;)
Nähe, nu väntar duschen :)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar