the tentaplugg is on!

Har faktiskt haft sjukt bra flyt för att vara första tentapluggdagen! Har hunnit gå igenom några powerpoints, men har inte skrivit så mycket... Det känns inte som om det finns så mycket matnyttigt att skriva om i dem, det är mest lösryckta ord... Med andra ord inte så givande.

Men nu sitter jag i alla fall här, i riktig tentastyle á la Sofie; Matrummet, tända doftljus, den obligatoriska tekoppen och det ständiga sällskapet: Svenska Hollywoodfruar!
Jag har dock inte riktigt bestämt mig för hur jag ska plugga till tentan. Eftersom att jag inte tycker så mycket om powerpointsen så överväger jag faktiskt att enbart läsa, läsa, läsa i boken. Vad tror ni om det? Kan kanske fungera bra...


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar