På bättringsvägen!

Jodå, både jag och Harry Potter är på bättringsvägen, klämde ju de fem första filmerna igår, och idag är det dags för de sista tre (vilket är de jag gillar allra mest).

Sjukt fint väder i Jönköping idag, känns helt galet fel att sitta inomhus, men jag ska nog inte utmana ödet och kliva utanför dörren idag heller. Men jag mår i alla fall bättre idag, helt feberfri, bara dunderförkyld. Så idag har jag kunnat pilla med tvätten utan att bli dödstrött, vilket jag blev igår. Ska även försöka göra två inlämningsuppgifter lite senare idag (senare = när Tobbe kommer hem och kan hjälpa mig ifall jag kör fast). Borde vika ihop all tvätt nu, städa lite här hemma.. Men jag tror att en handarbetsdag med Harry lockar mer..


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar