pluggplugg

Mer spännande än så är livet inte för tillfället. Det består för tillfället enbart av två delar; plugg, och en jävla massa ångest över allt. I natt somnade jag inte för ens framåt 03.00 Så jävla jobbigt att bara ligga och vrida och vända på sig, att vara trött men inte kunna sova. Usch.

Idag är det plugg som gäller. Kl 13.00 har jag mitt första av tre test i kursen Produktionsstyrning. Klarar jag dessa tester är jag garanterad en trea i kursen, vilket vore JÄVLIGT gött. Men med tanke på att ajg inte började plugga ordentligt förens igårkväll så får jag snällt bita i det sura äpplet och inse att jag nog kommer faila dagens test :( Jävligt dumt av mig. Men man kan ju alltid hoppas att det är ett lätt test, men med Håkanbråkan vet man ju aldrig.
Nu ska jag i alla fall plugga röven av mig fram till testet, sen ska jag hem och fixa lite innan jag ska försöka knåpa ihop nästa komplettering i en kurs. Fy fan vad jag ångrar att jag skjutit upp så många grejer! Blir bara så jävla trött på mig själv. Jag ska ALDRIG mer skjuta upp något sådant igen, jag ska ta tag i det och se till att göra allt och lämna in det när det ska lämnas in.


POSTAD AV: Lina - Vinn ridhjälm eller grimma+grimskaft från Smeagårdens Hästshop!

2012-02-03 @ 16:26:18 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Oj vad snällt av dig! Ska komma ihåg det om det blir aktuellt. De ska vet.besiktiga den andra och om den går igenom ta hem efter deras semester de ska iväg på snart .

POSTAD AV: Henny :)

2012-02-06 @ 14:10:19 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Jag rider 110 och 120 :D

POSTAD AV: Malin

2012-02-08 @ 22:32:46 | http://kyro.blogg.se/

SV: Nej ush sånt gillar vi inte!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar