Bästa dagen!

Idag är en bra dag. Riktigt jävla bra dag, och varför tänker jag tala om för er nu.

1. Jag klarade min tenta! Jag hade visserligen bara 0,5 p tillgodo, men jag klarade den och kan nu casha in 3,75 ytterst välbehövliga poäng på ladok.
2. Efter min tenta skulle Tobbe gå till skolan och sedan komma hem igen. Till skolan gick han, och hem kom han, men han gjorde det med en ny frisyr. Haha, snacka om att jag blev paff, men snyggt var det, jävligt snyggt!
3. Vi gick till myrorna, och det var jättefint väder. Dessutom hittade jag en 100-lapp, det klagar man ju inte direkt efter.
4. Pappa har pratat både med Telia och Telenor och fixat allt, så nu kan jag börja använda min iphone som telefon med istället för att enbart använda den som leksak.
5. Just nu är vi på väg till Göteborg med buss, vi har precis lämnat Borås och snart får jag träffa Camillas fina Råj, kanske visa vem som är bäst i bessewisser? haha. Men framförallt: Pussa på världens gosigaste Buster! Jag är egentligen inte någon hundmänniska, men Buster ligger nära hjärtat!


POSTAD AV: Lina

2012-01-10 @ 17:42:47 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Jo, men det tar tid att linda och så ju och mamma vill inte hålla på med sånt när hon har dem. :/ är första slaget hon fått inne nu som gett större grejer, så hoppas det inte blir mer. hon var hemsk inne ett tag och bara sparkade hela tiden, men är lugnare nu igen. får överväga det om hon fortsätter

POSTAD AV: Maria Johansson

2012-01-14 @ 17:29:13 | http://dressyrsnack.se/

sv: Oj 5 minuter pausar jag aldrig, jag tar kortare pauser på något varv eller två. Jan Schönneman sade till mig någon gång att hästen återhämtar sig snabbt och det räcker med någon minut eller två som paus!



/Maria

POSTAD AV: Lina

2012-01-15 @ 20:52:09 | http://sallberglina.blogg.se/

Verkar onekligen som en bra dag!



SV: har du bilder på armbanden? :) beställde du därifrån?

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar