Motiverad? Njaaa...

Nu är jag tillbaka från handarbetets förlovade land. Jag ägnade hela gårdagskvällen till att virka blommor från den bok jag fick av Tobbe i julklapp. Så det blev tre olika rosor och en krysantemum igår och jag är faktiskt rätt så nöjd! Kanske inte jättenöjd med färgerna, de är rätt så knalliga, men med själva formen på blommorna :)

Idag var det en slapp dag i skolan, vi hade bara föreläsning mellan 08.00-09.45. Därefter åkte Amanda, Josefine och jag för att strosa runt lite på A6. Ingen av oss köpte speciellt mycket. Förutom lunch spenderade jag endast 8 kr. Woop woop, bra jobbat Brorsson! Har ju inte så mycket att spendera å andra sidan. Ligger ute med 2500 för läroböcker till ett gäng klasskompisar för tillfället plus att det finns någon enstaka räkning, jag inte har fått CSN ännu (lämnade visst in min studieförsäkran föt typ 10 min sedan, så jag får skylla mig själv), jag jobbade inte en ynkaste minut under min månadslånga ledighet, hyran ska betalas och så ska jag betala våra biljetter till Göteborg Horse Show med. Men jag klagar inte! Det är ju jag själv som "trasslat till det" så då får jag själv reda ut det, svårare än så är det inte :)
Nu ska jag plocka och styra lite till här hemma innan det är dags att sova. Skola 10-17 imorgon, My god! Hur ska man orka det varje vecka efter att ha bemästrat soffpotatisläget i en månad?!


POSTAD AV: Henny :)

2012-01-19 @ 08:42:22 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Jag hejjar på er, ni klarar detta!! kommer gå hur bra som helst :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar