problem med ögonen

Jag har, sedan jag flyttade hemifrån för två år sedan haft problem med ögonen varje gång jag kommer hem till föräldrarna. De kliar och kletar utav bara fan och jag vet inte riktigt vad detta beror på. Jag misstänker att det till viss del kan bero på en eventuell kattallergi. MEN det är bara ett öga som är jävligt, det andra beter sig som det borde. Nu efter fyra dagars semester har det börjat kleta igen.
Lite konstigt att det bara är ena ögat jag får allergiska reaktioner i, borde man inte få det i bägge?


POSTAD AV: Kent

2012-07-16 @ 11:45:03

Kan va katt eller häst:-(
Har samma som dig och det blir bara värre om man är där med fingrarna å kliar,alltså försök hålla fingrarna från ögonen.
Jag tar flytande Clarityn och det funkar bra.

//Kent

POSTAD AV: Henny :)

2012-07-16 @ 22:43:33 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Jag som extrem allergiker borde vara expert på detta känner jag! haha
Jo, men jag har också så att mitt ena öga är värre än det andra. Det finns receptfria ögondroppar mot allergi på apoteket, testa dom och se om det fungerar =) Hör med dom ifall du ska testa någon tablett med, för att minska reaktionerna på allergi...

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar