sämst

Uppdateringen här har varit så sjukt dålig sista tiden, men det orkar jag inte bry mig om. Har massa annat att styra med om dagarna. Förra veckan spenderade jag i Jönköping och jag börjar äntligen komma igång med pluggandet (hoppas bara att det inte var för sent). Denna veckan har jag varit i stallet och pluggat. Igår blev det en sväng i skogen med Lotta på fusktränset vilket funkade riktigt bra! Idag har jag ridit Trombia åt Helena och jag tror att jag gjorde ett bra jobb för hon ville att jag skulle rida henne imorgon med :)
Där utöver har jag dansat Zumba. Jag fullföljde min 10-dagarsplan vilket jag är jävligt stolt över! Dessutom har jag fortsatt att dansa i ett par dagar för att hålla mig i form till Gotland. Men idag sa kroppen ifrån, så nu blir det vila i två dagar. Imorgon ska jag följa med mamma till ögonläkaren på em och på tors ska jag åka till kiropraktorn i Vetlanda. Utöver detta ska jag hinna rida min fantastiska lilla häst, plugga som en dåre, tvätta och packa... För på torsdag kväll åker vi äntligen till Gotland, och fy fan vad skönt det ska bli! Där ska vi vara till fredag nästa vecka innan det är dags för mig att tenta...


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar