snabb uppdatering

Nu är jag hemma hos mamma och pappa efter en tvådagars minisemester på Gotland. Har haft det riktigt jäkla gött, vi har strosat lite inne i Visby och bara tagit det lugnt. Riktigt välbehövligt!

Resan gick bra, trots att hemresan tog lite tid - det var en tjomme som bestämde sig för att hoppa av färjan efter att den lämnat Visby. Så det tog lite extra tid att vända, sätta i livbåt, plocka upp personen och köra den till hamnen, för att färjan sedan i hamnen skulle plocka upp personal och livbåten. Men nu har man "sett" en sjöräddning som tack och lov gick bra :)
Har även varit en sväng i skogen på min fantastiska häst! Hon var faktiskt riktigt fin efter en liten diskussion om vem som bestämde. Haha, hon är så gullig! När allt för en gång skull gick BRA i galoppen så tänkte jag att jag skulle testa att göra ett byte. Första bytet blev jättebra, så då skulle jag byta tillbaka tänkte jag ... Tänkte jag ja... BOCKA tänkte Lotta, för då hängde jag lös! Med armarna kring halsen och utan stigbyglar.. Och hur gammal är hästen? Ja, inte beter hon sig som 18 direkt, snarare 4...
Vinkade även av Tobbe för en halvtimme sedan, känns verkligen jättejobbigt att vi ska bo ifrån varandra i sommar, och jag känner mig som världens mest egocentriska person som valde att flytta hem i sommar för att få rida på min häst.. Jaja, det löser sig nog...
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, känner inte att jag orkar engagera mig i att göra något mer idag...


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar