snart dags

21 timmar kvar till sommarlov! Just nu känns det faktiskt ganska bra, har pluggat som en jäkla dåre hela dagen, och det jag har läst hittills känns rätt ok, det känns som att det skulle kunna gå bra om det kom på tentan imorgon (peppar peppar, ta i trä).

Nu ska jag räkna igenom lite olika typer av uppgifter, och kolla på teorin samt checka av allt jag måsste tänka på, sen får det faktiskt vara bra, vill ha en bra känsla i magen imorgon när jag går in på tentan. Huh, tänk om det skiter sig?:/ nää... Det får det bara inte göra.
Kollade igenom tentan som jag kuggade med 3 poäng... Och vet ni vad? hade fått 6 poängs avdrag för onödiga jävla slarvfel! Snacka om ONÖDIGT! Åh, jag blir så jäkla trött på mig själv!


POSTAD AV: Henny - blogg om livet med hästar på nybyggd gård!

2012-06-05 @ 18:18:00 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Lycka till! Hoppas det gick bra! <3

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar