celebrate good times come on!

Då har jag genomlevt dagens tenta i Geoteknik. Den gick faktiskt en bra bit över förväntat. Eller, jag ska inte säga något än, peppar peppar ta i trä. Men jag TROR att det gick bra, kanske så bra att jag klarade tentan, vilket är BETYDLIGT bättre än vad jag hade trott. Jag gick dit med inställningen att allt över noll poäng är en bonus. Ikväll har vi firat, eller ja... firat och firat, vi har ätit pizza och nu sitter jag och trycker i mig vindruvor och tittar på dirty dancing. Imorgon ska jag fira. Då ska jag spela The Sims 3 pets.


POSTAD AV: Henny :)

2012-03-20 @ 16:15:05 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Härligt! :D jag höll tummarna för er!!

hur länge är ni lediga nu? När är det dags för skola igen? =)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar