hurtig

Idag mina kära (ytterst få) läsare har jag varit ute på morgonpromenad! DET NI! Det trodde ni inte va? Det trodde inte jag heller.

Klockan 06.00 klev jag upp, klädde på mig och klev ut genom dörren för att gå ett varv runt munken. Känns jävligt gött nu, att man kl 07.00 redan har utfört dagens motion, kändes betydligt jobbigare klockan 6 i morse kan jag lova. Men det är inte illa pinkat av en trähäst! Har blibit så fruktansvärt lat så jag undrar om jag någonsin kommer att komma i form igen. Men man kan väl hoppas att min nyfunna hurtbullighet håller i sig i alla fall ett par dagar.
Funderar bara på vad som är klokast, att gå all in redan från början och gå varenda morgon eller börja med att gå varannan dag. Går man varannan dag blir man inte lika trött, men får inte resultat lika snabbt. Går jag varje dag så får jag resultat fortare, men orken försvinner snabbare... hmmm... Det tål att tänkas på, men nu ska jag ställa mig i duschen :)


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar