Shake it out

Klockan är 09.30 och jag sitter i soffan, HELT FÄRDIG för att gå till skolan. Fattar inte riktigt hur det har gått till, i vanliga fall brukar jag typ ställa mig i duschen nu. Nä, så extremt sen brukar jag nog inte vara.... Men jag brukar nog kliva ut ur duschen vid den här tiden i alla fall... Men pga diverse misslyckade missöden till missfärgningar igår var jag kind of very tvungen att gå upp tidigt för att skyla min numera apelsinfärgade hy.

jag är fortfarande inte frisk, men idag ska jag gå till skolan... Måste till skolan... Har en inlämningsuppgift att göra på datorn, men programhelvetet funkade inte på min dator här hemma. Eller så ska jag inte säga. Programmet funkade, men inte spara-funktionen, och den är ju rätt viktig...
Nähe, dags att ta på sig pjuxen och gå iväg kanske... Fasar för det. Där ska jag sitta i skolan, med hy likt en apelsin och en näsa som rinner värre än niagarafallen. Hemska tanke.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar