The one and only

Min älsklingshund Buster är äntligen här!

Så nu blir det många långa morgonpromenader för att komma i form igen. Verkligen välbehövligt för att hjälpa min minst sagt dåliga motivation till allt som innebär någon form av fysisk ansträngning. Tänk om han kunde ha samma effekt på min pluggmotivation också....
Tentan är på måndag, idag har jag ännu inte gjort någonting. Jag är helt slut efter gårdagens begravning, det finns liksom ingen ork till att göra något alls, ingen ork till att över huvud taget bry sig. Jag överlevde begravningen utan att gråta ögonen ur mig (grät som ett barn under hela begravningen dock), även om det rent utsagt var jävligt jobbigt, så det är kanske inte så konstigt att man inte har någon ork.. Det här har man gått och oroat sig över i nästan en månad, och nu är det plötsligt över, det känns hur konstigt som helst. Förhoppningsvis hinner jag väl att ladda om och plugga lite mer till tentan, men jag har inte allt för höga förhoppningar. Jag går dit och gör mitt bästa, sen får det gå hur fan det vill.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar