VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

Idag är det sånt där riktigt jävla gött vårväder ute! Sånt man blir så himla glad av ni vet? Det var nästan så jag tänkte ta en promenad runt munken i morse när jag vaknade. Men jag ändrade mig, jag promenerade bort till soffan istället, och där har jag suttit sedan klockan nio. Fast nu ska jag resa mig och promenera bort till duschen och med våld försöka skrubba bort lite missfärgningar. Har upptäckt ännu fler än de jag såg igår. Och de sitter på ännu konstigare ställen. (konstiga ställen= under fötterna) Vi kan väl säga att detta visade sig inte riktigt vara min grej, jag ska nog hålla mig till the real deal istället tror jag. Tror ni färgen släpper med svinto?

I eftermiddag ska jag i alla fall åka heeeeeeeeeeeem! Hem till Lotta, mamma och lillebror! Ska bli så jävla härligt att få pussa på min lilla prinsessa igen, och imorgon kommer pappa hem från Chile, äckligt solbränd (förhoppningsvis) med bagaget fullt av presenter. Det är gött att vara ensambarn ibland ^^,


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar