what to do...

Idag har jag bara pluggat... och pluggat och letat efter svar så jag kan plugga ännu mera. Hade egentligen två viktiga lektioner mellan 10-15 idag, men mådde inge vidare idag när jag vaknade. Antar att det är min äckliga tentaångest som har infunnit sig. Vanligtvis brukar den infinna sig ca tre veckor före tentan, vet inte riktigt vad detta betyder, att den infinner sig så nära tentan, men jag har två teorier. A. Jag är sjukt väl förberedd och har därför inget att oroa mig för. eller B. Jag har varit så fruktansvärt oförberedd att det inte varit någon idé för mig att vara orolig för jag kommer ändå inte att klara mig. Men nu när jag har börjat plugga så har jag en yttepytteliten chans att faktiskt klara mig och då kommer ångesten som ett brev på posten.

någon av dessa två anledningar är det, jag tippar på B.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar