Bokmal

Jag älskar egentligen att läsa, dessvärre är det nägot som jag faktistkt inte gör sådär jätteofta. De gånger som jag faktiskt verkligen vill sätta mig och bara sträckläsa en bok är när jag måste plugga. Så i min senaste pluggpaus checkade jag läget på adlibris hästboksavdelning, och herre jävlar vad många bra böcker de hade! På min önskelista ligger nu ca 50 böcker, som alla kostar ca 200 kr st. Men absolut överlägset överst ligger tug of war, som jag bara MÅSTE ha. Mitt bibliotek av hästböcker är faktiskt skrämmande litet, jag har två massageböcker, dressyrskola, två böcker av Hempfling och en bok om frihetsdressyr... Resten av mina böcker är inte värda att nämnas ens, då de består utav 10 års medlemsskap i pollux. Haha, snacka om skrattretande!

Det kanske är så att man ska unan sig lite nya böcker då och då? En bok i månaden borde ju vara okej? Speciellt med tanke på att jag i princip helt slutat lägga pengar på kläder, vilket jag gjorde titt som tätt tidigare.


POSTAD AV: Emmeli Isaksson

2012-05-21 @ 20:04:22 | http://mywonderfuldream.blogg.se/

SV; Tackar! :DD

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar