Dark shadows

Idag var det plugg på Dalvik med Hanna och Johan x2. Till min stora förskräckelse (och förtvivlan) så ska jag bara säga att det spelades DANSBAND när jag klev in genom dörren, vart fruktansvärt chokad av detta, men för att lugna mig så fick jag lyssna på ett par kent låtar, och sedan var vi fit for fight :D

Vi började med att göra sidomannakontrollen på ett projekt som två andra elever har skrivit, och jag kan säga som så att jag är jävligt glad att jag inte känner dem, för det blev minst sagt MÅNGA röda kryss i protokollet.
När detta var gjort så övergick vi till att arbeta med vårt eget projekt som går ut på att vi ska dimensionera limträbalkar, stålbalkar och pelare för att kunna bära upp taket. Vi kom inte riktigt så långt som vi hade hoppats på, men vi fattade vad vi höl på med i alla fall. Sen hände det allra bästa: Jag lyckades tjata medmig resten av gänget (minus en Johan, plus Josefine och Sabina) på bio!
Vi tittade på Dark Shadows med Johnny Depp, och den var bara så himla bra! Jag älskade den (eller, allt utom slutet), men å andra sidan älskar jag alla Tim Burtons filmer.
Från det ena till det andra så har min tentaångest börjat infinna sig, känns inte bra någon stans alls just nu, har hjärtklappning mest hela tiden och är så sjukt spänd och nervös. Viserligen så har jag hållit igång jävligt bra med pluggandet under denna period för att vara jag, och det är jag stolt över! Men jag har inte riktigt hållit igång lika mycket som de andra, och jag är inte säker på om alla kunskaper har hunnit att sjukna in lagom till tentan. Jag kan bara hoppas på det bästa, men till Konstruktionstekniktentan kommer jag att få plugga utan min fantastiska sambo, och om jag ska vara ärligt så känns det så sjukt otäckt och oroväckande. Men samtidigt hade jag inte velat byta plats på tentorna, för jag är jävligt säker på att jag behöver all tid jag kan få!
Men just nu ska jag strunta i skolan. Just nu ska jag bara ta det lugnt och äta brieost.
Till Tobbe: Jag vill bara att du ska veta att jag saknar dig (och min Busterhund) jättejättejättemycket och jag kan knappt vänta tills vi ses imorgon igen <3


POSTAD AV: Tobbe

2012-05-13 @ 01:44:20

Saknar dig med hjärtat <3

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar