Ensam

Nu är jag för första gången ensam i lägenheten, och ska vara det hela helgen. Egentligen så skulle Tobbe och jag spenderat helgen i Tylösand hos Erica och Henke, men det är så sjukt mycket i skolan just nu att jag inte har tid att avvara en hel helg, hur skönt det än hade varit. Dessutom så såg jag verkligen fram emot att känna Ericas bebis sparka i magen! Låter kanske löjligt, men jag har faktiskt aldrig känt på en mage och inte ens hållit i en bebis.

Inte ens Buster bor kvar här längre. Var så fruktansvärt tomt i lägenheten när jag kom hem idag, ingen glad liten Busterhund som väntade innanför dörren :( De sista veckorna har han varit så himla mysig och vi har tränat massor på olika trix. Men det finns tre bra saker med att Buster har åkt.
1. Ingen mer päls överallt eller grus på golvet.
2. Jag kan ha massor med tända ljus igen! (har många som står rätt lågt)
3. Inga fler promenader i ösregn
Men det värsta är att det inte blir någon mer mysig Busterhund :(
Saknar redan mattes lilla prins så det gör ont i mammahjärtat!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar