Har det gött

Nog för att jag skulle kunna ge nästan vad som helst för att få vara med Tobbe och hans familj i Turkiet just nu så ska jag inte säga att jag på något sätt kan klaga.

Idag har jag faktiskt räknat mina första uppgofter (med blandat resultat visserligen), nu tittar jag på GP:t från Ullevi och har precis tryckt i mig fyra små rätter från min favoritrestaurang. Som om inte det vore nog, så sitter jag just nu med näsan i tre alldeles nyinköpta hästtidningar (nejdå, jag har ju inget annat att göra egentligen *hosthost*) och dessutom har jag hittat en ny favorit bland cidrarna på systembolaget.
Om man lyxar till det såhär till GP:t så kan jag ju inte vara sämre till Eurovision Song Contest, till det har jag nykokta hasvkräftor, nykokta krabbklor, örtmarinerade vitlöksklyftor, vitlöksbaguett, brieost och kex samt vindruvor och färska jordgubbar.
Det vore en jävla lögn att säga att det går någon som helst nöd på mig just nu.


POSTAD AV: Erica

2012-05-26 @ 20:46:06 | http://www.ericajohannesson.se

Det låter jävligt najs :) skönt att läsa att du har det bra!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar