inomhus

de senaste 48 timmarna har jag över huvud taget inte lämnat lägenheten för att ge mig ut i omvärlden, och vilka sköna 48 timmar det har varit! Dessvärre har jag lidit lite av min pollenallergi idag, så jag vill inte ens tänka på hur illa det skulle ha varit om jag hade bestämt mig för att gå ut idag.

Idag har jag inte presterat speciellt mycket i pluggväg - ju närmre tentan jag kommer, desto trögare går jag = mindre bra. Vad jag däremot har presterat idag är pannkakor och citronmuffins. Inte för att jag har någon som helst nytta av det på tentan, men gott var det, och ännu bättre blir det :) Ikväll ska Tobbe bjuda på fiskgratäng med havskatt och vitvinssås, ska bli spännande (och jävligt gott).
Nu måste jag dessvärre sätta igång med plugget igen... Hoppas jag får upp farten snart igen.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar