lycklig tjeeeeeeeeeeeeej

Oh holy fuck vad plugget har gått bra idag! Har haft så sjukt jävla bra flyt! Hela monsterprojektet är totally färdigräknat, nu ska det bara renskrivas och så ska det göras ritningar i revit. Förutom det så fick vi tillbaka vår sidomannakontroll från betongprojektet imorse oooch? No fucking omräkning! Har bara små små pluttegrejer att ändra på i ritningen (har skrivit fel siffra typ) och lägga in några fler skärmdumpar från ett beräkningsprogram, sen är skiten finito!

Igår kom jag igång med att räkna mätteknik, idag har jag fortsatt och jag har börjat få grym koll på det! Så jävla underbart! Hade dessutom så sjukt bra koll på det sista vi räknade idag på vårt projekt, kommer fan kunna dimensionera stålpelare med vindlast i sömnen nu, just so you know (ifall ni behöver ha en pelare dimensionerad, för vem vill inte ha en egendimensionerade stålpelare i köket liksom? )
Dessutom: Bra hårdag, kom till min stora förvåning i min älskade Bondelidskjorta i morse, som jag saknat den! Ooooch: Jag cashade in ytterligare 3,7 hp på Ladok (nu fattas bara 18 hp för att säkra trean *host*)


POSTAD AV: Henny :)

2012-05-15 @ 22:25:21 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Åh, vad glad jag blir när det går bra för dig!! :D heja heja!!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar