mrs humörssvängning!

Tobbe kommenterade precis, efter att ha läst igenom mina senaste inlägg här på bloggen att mitt humör svänger lite (ganska mycket). För ganska så exakt vartannat inlägg har varit väldigt positivt och vartannat har varit jävligt negativt. Undrar vad det betyder? Antingen så har jag sjukliga humörssvängningar (vilket egentligen inte skulle förvåna mig alls) eller så är det bara i de jättebra- och jättedåliga lägena som jag faktiskt känner att jag har något att skriva om.

Nu är i alla fall ett ganska bra läge. Sitter och pluggar mätteknik, går visserligen inte riktigt lika mycket framåt som jag hoppats på, men för att väga upp det tittar jag på webtv med både dressyr från tyskland och hoppning från Danmark, rätt så trevligt faktiskt. Hade varit ännu trevligare om man bara hade kunnat tyska, så man förstod vad komentatorn sa...


POSTAD AV: Anonym

2012-05-19 @ 11:12:51 | http://macintosh.blogg.se/

Sv. Alla trick som Tose kan har vi tillsammans lärt oss :)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar