ny dag nytt projekt

Igår skickade vi äntligen in projektet! och kl 23.30 knatade vi hem från skolan. Hade väl egentligen kanske hoppats lite på en sovmorgon, men Tobbe är förkyld, plus att han har minst lika mycket pollenallergi som jag... Så jag fick snällt knata ut med Buster i ösregnet klockan 7 imorse. Jippi ho tjohej! Fast det var nog rätt bra att jag fick pallra mig upp tidigt, för jag va faktiskt i skolan 08.20! Inte illa pinkat av en trähäst :D

Hör och häpna, men jag har till och med hunnit med att göra och lämna in en uppgift i produktionsstyrningen. Nu hoppas jag bara att jag hinner göra ännu en innan Hanna kommer och det är dags att ta tag i nästa monsterprojekt...


POSTAD AV: JennyM

2012-05-10 @ 02:46:54 | http://jmdressyr.blogg.se/

Sv: Jag håller med dig till hundra procent.. aldrig förstått mig på detdär med unghästar på lösdrift.. men precis som du säger, inget emot lösdrift annars.. Tur att det finns fler som tycker som jag då ;)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar