otäckt

Trots att två timmar passerat sedan jag såg bitar av den hemska filmen så har jag sjuk ångest, obehagskänslor, kallsvettas som en dåre, hispig som jag vt inte vad och med spyan kvar långt upp i halsen.

Det här är de stackars hästarnas vardag, jag kan bara inte fatta det. Vart är världen på väg egentligen?


POSTAD AV: JennyM

2012-05-20 @ 00:56:10 | http://jmdressyr.blogg.se/

Tack för ditt svar ang. märkesgrejer! :)Alltid intressant och se vad folk tycker om sådant. Jag köper gärna olika märken i olika saker.. eskadron när det är lindor, horseware täcken och ja lite sådant.. sen har jag en heldel saker som är mer budget med! :)



Angående video, ne alltså jag stor tjöt när jag såg den. Det är bara genomgrymma människor, och förstår inte till vilken nytta. Hästarna har ju inte ens den typen av rörelsemekanik hur kan det ens finnas något sådant att tävla i. Jag lider så när jag ser hästarna plågas och inte ens kunna ställa sig upp i boxen?! Åh nej fy...

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar