så jävla uselt.

Min dag blev inte bättre. Jag borde stannat i sängen hela dagen och struntat i att gå upp och gå till skolan, istället var jag i skolan 07.15, och satt där i 12 timmar. Under 7 av dessa 12 timmar har jag jobbat med en endaste sak, och nu när jag gick hem så var problemet fortfarande inte löst och jag var mer villrådig än när jag började. Just nu mår jag skit och är jätteledsen med tanke på dagen. Igår hade jag så omänskligt bra flyt, allt bara klaffade och jag fattade allt. Idag har jag inte fattat något alls. Allt har bara varit så jävla jobbigt och jag har mer eller mindre känt mig riktigt jävla värdelös.

Vi var bland de första att börja med projektet, så att höra om hur de andra är klara får mig inte direkt att må bättre.
Dessutom så säger alla att vi ska lösa projektet på olika sätt, den ena säger si, den andra så, och sen finns det alltid fler med andra åsikter och sätt att lösa grejen på. Och hur i helvete ska vi veta hur vi ska lösa problemhelvetet på när läraren inte ens har gått igenom det? Eller när läraren enbart går igenom det allra enklase fallet som sällan händer?
Nej just nu är jag så jävla arg bitter och sjukt jävla ledsen. Det känns som om jag enbart har slösat massor med tid på något som uppenbarligen är fel? Hur fan ska vi veta vad som är rätt och fel?! Och om jag är såhär jävla villrådig på ett projekt, hur fan ska det då gå på tentan? NOT GOOD.
Just nu känns det som att jag skulle vilja gå och dö lite på något avlägset ställe och återuppstå framåt Falsterbo Horse Show.
Jag tror det var jävligt naivt av mig att tro att mitt pluggande skulle gå lättare efter igår, jag kände det verkligen som att jag fattade vad fan det var jag höll på med, som att alla spärrar i pluggandet hade lossnat och som att det för en gång skull skulle bli lite lättre för mig att plugga och förstå på JTH. För första gången på 2 år hoppades jag på att det skulle släppa, att jag äntligen skulle förstå och få uppleva något som lätt. Men nej.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar