snabb uppdatering

Bloggen har ju hamnat lite i skymundan den senaste tiden, för jag har bokstavligt talat suttit med näsan i en bok den senaste veckan. I onsdags hade jag tenta i ne kurs som heter produktionsstyrning, och vet ni vad? JAG KLARADE DEN! sååå himla skönt!

Pluggade som en dåre till tentan, och när jag hade paus i pluggandet så läste jag i en annan bok istället. Jag läser ju Game of Thronesböckerna just nu, och de är bara så sjukt jävla bra!
I torsdags var det grillning med gänget hemma hos Hanna, och i fredags var det 12 timmar konstruktionsteknik som gällde. Har ett projekt som ska vara inlämnat onsdag morgon, och där lärarna knappt gått igenom den sista delen av projektet, men det löser sig nog.
Igår var min mamma här på besök, vi gick på torget, A6 och Charlies. Mamma skulle prova ett par ridbyxor på Charlies, så då ville jag ju med prova givetvis. Hur slutade det? Mamma köpte ett par Whitakerbyxor och jag FICK ett par Horselifebyxor som var så jäkla snygga och sköna!
Snygga, eller hur? :)
Nu ska jag titta på hästhoppning och ta det lite lungt innan det är dags att börja plugga


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar