Söndag

Är helt slut i huvudet efter en dag med pluggande. Vi lyckades äntligen att dimensionera vår stålbalk! (Vilket vi fick göra om typ fem gånger) Och när vi äntligen trodde att vi var klara så insåg vi att vi var tvugna att dimensionera även den andra balken. Meeeeen. När vi efter att ha dimensionerat även den andra balken trodde att vi var klara så insåg jag  att vi kanske har gjort fel och måste dimensionera om bägge balkarna ännu en gång. Så då gav vi upp. Får ta nya tag imorgon igen! Nu väntar jag bara på att min hjärna åter igen ska inta fast, funktionell form istället för det ickeproduktiva jell-o-läget den är i nu.

Hoppas att min fina sambo kliver in genom dörren snart med <3


POSTAD AV: Henny :)

2012-05-13 @ 20:25:00 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Jag beundrar er mycket!! Förstår inte hur ni orkar med all skola...

Men så bra som ni är, så klarar ni ju det mesta!! Jag saknar er <3

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar