storhandla

Just nu så sitter min bättre hälft med familj uppe i luften på väg till Turkiet, kan inte ens beskriva hur avundssjuk jag är just nu!

Vad gör jag? Jag sitter i soffan i sunkiga mjukisar i en lägenhet som ser ut som en tornado precis dragit fram igenom. Och vad för skoj ska jag hitta på nu? Jag ska duscha för att pallra mig bort till ICA för att "storhandla" inför min ensama vecka. Vad ska jag köpa? 2 liter mjölk, 3 dl grädde, en lök, champinjoner, två burkar pesto, spagetti och fuskschnitzel. Shit vilket spännande, lyxigt liv jag lever. Dessutom ska jag använda min 5% storköpsrabatt som ICA så snällt skänkte mig igår.


POSTAD AV: Lina

2012-05-23 @ 21:47:37 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Vad tusan är spårningsfritt underlag? :P

POSTAD AV: Lina

2012-05-23 @ 22:21:27 | http://sallberglina.blogg.se/

SV: Okej, det låter onödigt i mina öron... Jag behöver inte heller sladda så ofta. Blir inte spårigt, men de trycker ut kanterna en del

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar