tentaångest

Nu har tentaångesten infunnit sig på riktigt och jag ser fram emot två riktigt jävla jobbiga veckor med galet mycket plugg och sjukt stor press på mig själv. Vet inte riktigt vad jag ska göra, hur jag ska göra, vet ingenting känns det som.... Det är bara så jävla mycket att jag blir helt handlingsförlamad känns det som :( Ännu värre är det att Tobbe ska vara bortrest första veckan med plugg (den viktigaste veckan). Jag är väldigt glad för hans skull, och innan har jag känt att det nog inte skulle göra så mycket att jag fick klara mig själv, men just nu vet jag varken ut eller in. Plugget går inte bra och jag gör massor med små slarvfel. Herre gud, hur ska det gå egentligen?

Det jobbigaste är att jag måste få in 18 hp på ladok för att få plugga nästa år. Jag vet inte riktigt hur fasen det ska gå till. Eller det gör jag, för en del poäng är jävligt lättförtjänta, men just nu känns det som om det är väldigt långt borta :( Men jag ska klara det, jag MÅSTE klara det.


POSTAD AV: P :D

2012-05-20 @ 13:12:04 | http://boingboing.blogg.se/

Fin blogg!

Hoppas dom två hårda veckorna blir belönade med ett bra resultat ;)

kram, lycka till!!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar