Härliga lördag

Har prickat in en såndär riktig kalaslördag idag!
Vaknade ganska tidigt, gick upp och städade klart det sista innan Tobbe och jag gick till torget för att möta upp mamma och moster.
Mötte dem på torget, fint väder och inte blåsigt för en gång skull :)
Köpte 5 liter äppelmust, godaste drickan i världen, färska räkor & en röra med bläckfisk. MUMS säger jag bara (har visserligen inte smakat än, men den såg god ut).
Efteråt gick vi hem till lägenheten och kikade lite (moster har inte sett hela lägenheten) och mamma lämnade av lussekatter och saffranskanelbullar. Därefter åkte de vidare, Tobbe kokade ihop Camillas barbequesås och jag fixade till en inlämningsuppgift. Därefter har jag inte gjort ett skit, bara spelat the Sims 3 husdjur, så jävla roligt! Känner mig som ett barn på julafton (även om jag inte lyckas avla på mina katter...)
Har bara haft ett litet avbrott i spelandet när Tobbe serverade hemmagjorda hamburgare. Snacka om lyx-lördag :D


POSTAD AV: Henny :)

2012-11-25 @ 16:56:33 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Åhh, låter som om du har haft en helt kanontoppenlördag! :D hoppas söndagen var lika bra!
Jag kom aldrig iväg till Jönköping tyvärr :( hör av mig nästa gång!


SV: Då var det frost, var för nån vecka sen då vi hade minusgrader några dar ;)

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar