ostrukturerad

Om det är någonting jag verkligen HATAR så är det känslan av att vara ostrukturerad. Idag är jag ostrukturerad. Jag vaknade visserligen tidigt (av att Tobbe rusar upp till toaletten för att spy, men inte riktigt hinner ända fram). Jag gick i alla fall upp. Fäste sista trådarna på min filt, skrev här på bloggen. Men sen då? Sedan klockan 10 har jag gjort två saker. Jag har hängt på facebook och jag har vattnat blommorna. Jag fattar inte, jag har ju massor med saker att göra, så varför gör jag dem inte? Är det för att dagens egentliga planer gått i stöpet? Den ursprungliga planen var att gå upp tidigt, gå till torget, åka till handarbetsaffären och därefter plugga. Nu är klockan 14.00 och jag har fortfarande inte ens ätit frukost . Jag blir så jävla arg på mig själv. Om man nu är inställd på ett visst upplägg och det skiter sig så får man ju bara planera om! Inte fisa ihop! 
Tror en av de största anledniingarna till att jag fiser ihop är att jag inte vet riktigt hur eller vart jag ska börja när det egentligen bara är att börja. Så nu får jag fan ta tag i mig själv och börja!
Jävliga lördag...


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar