Nytt liv

Nu har jag bestämt mig (för typ tusende gången) att imorgon börjar mitt nya liv. Imorgon ska jag gå ut och gå (och förhoppningsvis skippa skräpmaten). Jag ska komma igång och röra på mig, varva mellan zumba och promenader med mina toningskor (japp, de funkar faktiskt!). Förutom det där med träning, eller ja, fysisk aktivitet som innefattar att jag rör på mig så ska det förhoppningsvis hända lite grejer här hemma!
Jag ska bli mer huslig (och inte så jävla lat), jag ska bli hurtig (och inte så jävla lat) och jag ska bli hejdlöst motiverad i skolan (kom inte på något bättre på h, och jag ska inte bli så jävla lat).
Nu hoppas jag verkligen att jag kan hitta motivationen till detta. Vet egentligen inte om det handlar så mycket om att hitta, för jag vet att den finns där och jag vet hur jag plockar fram den. Men jag måste lära mig att hålla kvar den, så jag inte är jättemotiverad ena timmen och vill lägga mig ner och dö av min lathet i nästa.
Målen som ska hålla mig igång är att helt komma iordning med lägenheten, beach 2013 och examen i juni 2013. Punkt slut, inga undanflykter.


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar