hemma

Hus- katt- och hästvakt Sofie här. Sitter i Hultsfred och glor. Kan verkligen inte säga att det är ett spaceat ställe att bo då, då skulle jag ljuga på riktigt!

Har suttit här och glott ett tag. Vart en sväng i stallet och skrittat en sväng barbacka med Lotta, det var spännande! Lyckades att möta en älg, så vi mer eller mindre steppade oss igenom vår tur:P. Haha, lita taggad häst! passade på att trava henne lite på utebanan när vi kom tillbaka. Och Shit! Hon rör sig sååå mycket bättre sedan Håkan fixade bogen på henne. Hon jobbar verkligen på med ryggen och bakbenen från början. Blir nästan lite väl mycket go i henne för att man inte ska hamna i ett övertempo. Men antingen går det över när hon kommit igång på riktigt eller så får jag lära mig att rida igenom det helt enkelt :).
Nu ska jag och Nusse gå och lägga oss. Han får sova hos mig i natt eftersom att mams och paps är i Pisa nu. Avundsjuk? Oh ja... Men skit samma! Mitt hjärta kommer imorgon, så då blir det en riktig myshelg:).
Passade på att svänga förbi KappAhl på A6 innan jag åkte idag. Tobbes lillasyster Sofia hade köpt en jättesnygg jacka där och jag ville ha en likadan. Kollade på stan i förrgår men de enda som fanns kvar var i stl 34 och 42... Men inte på A6, hängde en jacka i stl 36 kvar precis när man kom i i affären (menad för mig? absolut, så måste det vara!). Haha, ännu bättre var att det va 25% rabatt på hela köpet idag. Jag bara ÄLSKAR medlemsförmåner ;).
Fick precis ett samtal från mams och paps. De satt på en restaurang i Pisa och hade ätit bläckfisk och räkor. Fy fan vad fuskigt, jag fick allt nöja mig med sibylla idag :(.
Natti natti!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar