Pokerturnering

Ibland känner man bara på sig att det kommer bli en riktigt jävla bra dag redan när man vaknar på morgonen. Idag är en sån dag. Allt känns bara perfekt. Jag gick upp tidigt och åkte till min pärla. Hon är så himla mysig! Struntar i sin frukost får att stå och klia och pussa på mig. Dessvärre var hon rätt tjock i benen idag, alla fyra = tidig ingång igår plus att hon inte är van vid att arbeta längre... Men strunt samma! Vi gick in i ridhuset för att tömköra och efter typ två varv i trav var hon kanonfin! Travade på som attan med bakdelen och ryggen på plats. Hon blir så himla snygg då (och hon vet om det med ;)) . Hon va kanonfin ända tills vi precis skulle avsluta, då fick hon något ryck och tappade koncentrationen så jag fick fortsätta tio minuter till. Men liksom, vem bryr sig? Hon går sällan som en klocka ett helt pass:P.

Fick ett meddelande av mitt hjärta när jag loggade in på facebook efter stallet i morse med "Blev en lång natt så hör av mig imorgon när jag vaknat. Blev en andraplats, lite surt att inte få titeln men lite pengar på kontot iallafall! Älskar dig <3 ". Kan ju säga som så att jag är jättestolt över honom! Han kom på andraplats av 60 personer i poker DM för Jönköpings län. Stolt flickvän? mhmm, mycket stolt. Nu tittar även solen fram med - snacka om kanonbra dag! :D
Just det, mammis bakar kanelbullar just nu, det luktar i hela huset! Hörde du det älskling? Massor med nybakade bullar till bara migmigmigmig ;)
Pusshej!


KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar