Shopping!

Godkväll folket :) Idag är jag lite gladare än igår, fast mammahjärtat värker fortfarande. Min lilla katt får stanna i alla fall en natt till på sjukhuset. De har lyckats ta ett urinprov som visade på en massa bakterier. Men magen är fortfarande full med täta, grova partiklar som de inte riktigt vet vad det är för något. Så idag ska Zacha ha röntgas en gång till för att se ifall de rör på sig så att han kan bli av med dem själv (förhoppningsvis).

Jag har inte gjort så mycket idag faktiskt.. Vaknade med ont i halsen och frukost på sängen (tack älskling!). Jag brydde mig inte så mycket om det, utan Buster och jag traskade runt Munksjön. Men sen däckade jag.... Sov som en gris i tre timmar, men när jag vaknade mådde jag bra igen!
Eftermiddagen spenderades på stan med hästigaste Henny (enda hästiga kompisen jag har här i Jönköping). Hon skulle köpa en klänning eftersom att hon ska på bröllop till helgen. Men vad hände? Jag kom hem med hälften av innehållet i alla butiker...
Det blev lite bra att ha saker till skolan, en kalender, en tisha, en görsnygg skjorta, ett par träningsbyxor, ett halsband och ett par örhängen. Är riktigt nöjd med mina köp! Speciellt med tanke på att lite utav det var på rea. OM jag orkar ( vilket jag troligtvis inte gör) så lägger jag kanske ut en bild på det någon dag (när jag inte känner för att plugga).


POSTAD AV: Henny :)

2011-10-12 @ 23:08:34 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Tack för sällskapet :D

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar