Till Henny!

Japp,  du får ett eget inlägg, för om jag känner mig själv rätt så vet jag att jag inte kommer komma ihåg att skicka det jag nu tänker skriva till dig imorgon ;)

Jag vill egentligen bara önska dig lycka till i Holland.
(För er som inte vet så är det såhär att imorgon tar en av mina allra allra bästa vänner i alla kategorier flyget ner till Holland för att i tre veckor provjobba hos Erika Lickhammer. (( För er som inte är hästintresserade så är Erika Lickhammer en väldigt skicklig hoppryttare som bland annat har varit svensk mästarinna i hoppning.)))
Jag är jättesäker på att det kommer gå kalasbra och jag vet också att tiden bara kommer att springa förbi och vips så står du bara där med ett "riktigt" jobberbjudande.
Jag är verkligen så himla glad för din skull, för att du fått den här chansen, för jag kan verkligen inte komma på någon som är mer värd att åka eller någon som är mer villig att lära sig och att utvecklas (vi hästmänniskor är ju som vi är ;) ).
Åh, du kommer att sopa mattan med Holländarna :D. Om du nu väljer att stanna så ska du veta att jag kommer att hälsa på dig, vare sig du vill det eller inte, och jag hoppas verkligen att vi träffas i Falsterbo i sommar. Jag kräver under din utlandsvistelse att du tar många bilder, suger åt dig kunskap som en jäkla svamp och att du skriver ner alla bra grejer på din blogg. Åker du av någon gång i Holland så frå du bjuda Hanna och mig på tårta när du kommer hem. Vill du inte äta tårta så går det bra med en bakelse eller köttbulletallrik på Ikea. Eller en drink den 18:e, tro mig, Hanna och jag taggar redan :D
Lycka till nu gumman, det här fixar du galant!
Puss o kraaaam <3


POSTAD AV: Henny :)

2012-04-15 @ 23:02:37 | http://hennyvinlof.blogg.se/

Aww, tusen tack för alla dessa fina ord!!

Jag ska verkligen försöka göra detta till en så bara bra resa som det kan bli!!

Och ja, drinkar den 18 kommer det bli i massor!!!! Jag saknar er, ha det så himla bra nu så hörs vi när jag är hemma igen!! :D

PUSSSS!

KOMMENTERA INLÄGGET

Namn

E-postadress (publiceras ej)

URL/Bloggadress

Kommentar